Paul Jeremy: Hello darkness, my old friend

28.3.13

Hello darkness, my old friend

Jestem chory! Właśnie zaczęła się wiosenna przerwa, więc błogosławię moje szczęście! Ehhh, przyczyny przeziębienia mogę dopatrywać się w tym, że kiedy robiłem prezentowane Wam dzisiaj zdjęcia, było  straszliwie zimno – jeszcze pamiętam jak szczękałem zębami -  i zapewne to właśnie wtedy mnie przewiało. No trudno, trzeba się czasami poświęcać dla bloga!

I’m ill! I’ve just started a spring break, so I can say I’m kinda unlucky… I suppose the reason of my cold was my last photo session – I still remember how cold was then and how my teeth chattered. Nevermind, it’s all for my blog!


Dzisiaj taki minipost, ale spodziewajcie się mnie jeszcze w tym tygodniu.
Today I’m serving you a mini post, but I’ll be back before Easter.
czapka/beanie - New Yorker
okulary/sunglasses - River Island
baseballówka/jacket - H&M
koszulka/t-shirt - ZARA
spodnie/pants - H&M
buty/shoes - Converse

pics by Annie

15 komentarzy:

  1. jak zwykle świetny zestaw ! najbardziej mnie urzekły czapka i koszulka i ... właściwie wszystko - genialny look ! :D

    życze powrotu do zdrowia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cierpienie dla, nazwijmy to, sztuki:)
    Ale nie powiem...opłacało się, bo stylizacja jest bardzo dobra!

    OdpowiedzUsuń
  3. No mówię że sie nadajesz na tego modela! Pij dużo mleka a za niedługo każda dziewczyna będzie miała plakat z tobą na ścianie : ). Powracaj do zdrowia i dodawaj więcej : DD .

    ~ Blondynka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, jak zawsze perfekcyjnie ♥
    Genialna stylizacja...świetnie to skomponowałeś:))

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look, jak zwykle <3

    Wracaj do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapka super :)
    Pociesza mnie fakt, że nie tylko ja jestem przeziębiona..

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny raz powinnam skomentować że jest świetnie, ale nie! Powiem tylko że życzę Ci zdrowia na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedawno dopiero trafiłam na bloga, ale już tak mnie zafascynował, że przekopałam całe archiwum i nadal czuję lekki niedosyt. ;) Może to moje szczęście, ale albo trafiam na beznadziejnego bloga męskiego, albo na aż przesadnie i na siłę ekstrawaganackiego. Ten jest w sam raz.
    Chorować przed świętami, ah! Nie jesteś sam. Przez półtora tygodnia chorowałam. Przeszło mi i bah! wielki powrót przeziębienia. Co za wierność! A ja wyszłam tylko na ciastko w kawiarni...
    W każdym razie, chora łączy się w chorobie i życzy choremu powrotu do zdrowia, o! :D

    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna czapka! też się przeziębiłam idealnie na święta -.- przez wczorajsze zdjęcia podejrzewam :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Love this green hat! :D

    http://dhlookbook.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tej stylizacji! *.*
    Do twarzy Ci w tej fryzurze! ;)
    ~Paula

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja !!!! wszystko świetnie ze sobą połączone ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem wielką fanką twojej beanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I'm amazed, I must say. Seldom do I encounter a blog that's both educative and entertaining, and let me tell you, you have hit the nail on the head.
    The problem is something which too few people are speaking intelligently about.
    Now i'm very happy that I found this during my hunt for something regarding this.

    My homepage: tao of badass

    OdpowiedzUsuń