Paul Jeremy: Standing on the world alone

27.11.12

Standing on the world alone

Robi się coraz zimniej, coraz mniej słońca dociera do moich oczu, ale mimo to uwielbiam magiczną aurę jesieni. Wystarczy pomyśleć o mglistych porankach -  niczym na jakimś odległym, szkockim wrzosowisku… Wychodzę z domu i nie mogę dostrzec sąsiedniego bloku! No wiem, wiem, że to może utrudniać życie kierowcom, ale ja czuję się jakbym znajdował się w jakiejś wiktoriańskiej powieści, o!
Jak mogliście przeczytać, moja wyobraźnia usilnie pracuje, żeby oderwać mnie od mojego monotonnego, szarego życia, wypełnionego teraz wzorami skróconego mnożenia i najróżniejszymi walorami osadniczymi – ach te uroki profilu matematyczno-geograficznego!  
Ale może skończmy już o mnie i przejdźmy do stroju. Po raz kolejny posłużyłem się szafą mojego taty i wygrzebałem z niej jego stary sweter, do tego czarne spodnie i szalik. Jednakże, żeby nie było zbyt monochromatycznie, pod spód założyłem jeansową kamizelkę, która dla was widoczna jest w postaci błękitnego kołnierzyka!
Jako, że nadal kompletuję moją garderobę na zimę, to na początku grudnia prawdopodobnie zawitam do Warszawy. Polecacie jakieś interesujące sklepy w stolicy, jakieś ciekawe second handy? Będę bardzo wdzięczny za wszelkie informacje!





sweter/sweater - vintage
szalik/scard - H&M
spodnie - H&M
buty - Pull and Bear

pics by delirious

17 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja oraz oczywiście jak zawsze piękny i inspirujący opis !
    Ciekawa jestem kiedy użyjesz w stylizacji rzeczy z "tajemnicze" paczki z Local Heroes ;)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, rzeczy z "tajemniczej" paczki powinny się pojawić na blogu w przeciągu tygodnia (;

      Usuń
  2. Ale uśmieszek :)
    Ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://pl.wikipedia.org/wiki/Monochromatyczno%C5%9B%C4%87

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.sjp.pl/monochromatyczny

      wszystko zależy od punktu widzenia (;

      Usuń
  4. AWWW NAJLEPSZE Z USMIECHEM <3 - ZDRODOSKA, szczerze! : *

    OdpowiedzUsuń
  5. mat-geo, nie martw się na biol-chemie mam to samo z matematyki teraz ...
    Dobrze ubrany+ przysstojny !
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rówinież biol-chem, ale my już po wzorach. :) Funkcja.
      +Nauczycielka, która twierdzi, że matma to relaks więc zadaje dużo (żebyśmy byli zrelaksowani)... Robi rozszerzenie, bo podstawa jest zbyt podstawowa i wydaje się nie umieć zbytnio matematyki...
      ++Stylizacja-super :)

      Usuń
  6. You look really good. I like this outfit
    Follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog, super, że coraz więcej chłopaków bloguje :)

    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wróciłeś na mat-geo? Szybko znudził Ci się human :D świetna stylizacja,oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń